Mammas tvättmedel

Hej!
Åkte till skolan idag och valde vilka kurser jag ville läsa, tyvär var ja tvungen att läsa massa trista teoretiska saker så de va inte så najs, men men!

Min packning har äntligen kommit, super ! =D Så jag packar upp allting nu.. bland annat packade jag upp min gråa ballongkjol som jag och mamma paniktvättade före jag åkte hit, nu när jag packade upp den var den fortfarande fuktig och luktade som mammas tvättmedel... svensk fukt, mammas... Det blev lite jobbigt, för jag vet att jag inte kan spara, de kommer att torka, så ja blev lite stressad. shit va jag är fånig! men ah så är det!
klockan är typ halv tolv på dagen här och jag är redan jättetrött... tror jag ska ta en liten sovstund så jag kan vara  pigg resten av dagen! Vi kanske ska åka och shoppa åt mig idag! kommer behöva massa skolkläder.. ! Eller så ska vi göra det imorgon.. =)

Nu ska jag fortsätta packa upp , hoppas jag inte hittar något mer jobbigt.. !
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi ska klara det har!

2008-08-14 @ 19:31:33
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0