Fullt upp!



Här bor jag ! =)

Heej!

Idag har varit en Lång underbar dag! Skolan började segt men de var onsdag idag - kort dag ! Skolfottot togs, och jag gick till fel lunchperiod och missa hela min spanska, hoppas ja inte får kvarsittning.. har iaf massa spanska att ta igen typ .. imorgon morgon ? äsh de löser sig!

Efter skolan åkte jag hem och pratade med pappsen lite vilket var nice ! Sedan var det brevpostning! de var inte alls svårt så från och med nu kommer jag börja skriva brev ! korta och många, så alla som vill ha , skicka era adresser till min facebook-mail! alla är tillåttna jag kommer skriva till alla som skickar adresser ! =)
Iallafall simmning i 2h, vi körde mycket bröst idag och de gick jättebra ! blev uppflyttad till den mer avancerade gruppen på bröstet så de va kul =)
Har fått lite färg nu av alla simning med, och träningsverk - herre!
Efter det ville jag till starbucks för å betala tillbaka men hon var inte där, åkte dock dit med 5 andra människor från simmningen (kommer inte ihåg ett enda namn av dem !? pinsamt!) Iallafall så va de trevligt att va där med dem!
De skjutsa mig hem och sen var de ut me hundarna göra iordning sig och tillbaka till skolan och aulan !
Pizza och läsk såklart på ett "kyrk-möte" ! de va jätteroligt faktiskt ! Cheerleaderserna uppträdde, band spelade, och en jättebra man var där och pratade om hans liv och problem och sånt... blev verkligen tagen av hans berättelser ! sjukt häftigt!
kul att träffa alla lite efter skolan med, lär verkligen känna folk där, trevligt folk!!
Efter det tog vi bilarna till Wendys där vi åt och sen var ja hemma vid 22:30 gjorde läxorna och efter det gick jag och satte mig vid Brent som kollade tv och vi pratade i en halvtimma ! härligt att få lite kontackt med honnom ! han e jättetrevlig =) (min värdpappa för de som inte fattade)

Så nu är klockan 01 och jag ska upp om 5h.. INTE BRA!
Idag var en sjukt bra dag här i Celebration Florida! känner mig glad =D
Kanske för att ja pratat med Lina i telefon dubbla gånger idag med, de e billigt och roligt ! =)

PUSS&KRAM

PS. i mitt förra inlägg med bilder på mitt rum så kan man klicka på bilderna så visas de större !!

Kommentarer
Postat av: Karin Johansson

Jag hoppas att du bor tornet ;)! Kul att du har det bra vannen! Sjalv har jag inte borjat skolan annu :S! LOVE

2008-08-28 @ 16:24:02
URL: http://karinusa.blogg.se/
Postat av: Anton Karlsson

Yo :) Ser fint ut du! Men ska ni inte och surfa nu till helgen kanske? :D:D:D:D:D

2008-08-28 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0