FRAMME!! Celebration Florida hos Fam. Elliot!

Heeej!

Mitt amerikanska hus .. hihi!
Jag befinner mig nu i detta huset! Är äntligen framme!! efter en över 24h lång resa där mitt bagage försvan (kommer imorgon morgon) så ligger jag nu i min amerikanska (stora) säng i mitt rum här! Familjen är jättesnäll verkligen! Då jag kom hade de skyltar och en nalle (med min skolas tröjja på sig) och ballonger och grejjer och vi åkte direkt till något snabbmatställe och köpte amerikanska pannkakor och pratade!
Huset är stort, fint och väldigt amerikanskt! kanske kan få upp några bilder så fort jag köppt mig en ny kamera!

Resan
Igår morses sa jag hejdå till Lina, sedan åkte jag till flygplatsen och det var jättejobbigt att säga hejdå till mamma pappa och jacob, kommer sakna dem..!
 Jag åkte med 3st andra trevliga svenskar och alla de va jätteglada och förväntansfulla, jag var inte likadan, på bryssels flygplats satt jag och grät, jag grät på planen, tänkte mycket på S och familj och vänner.. Blev lite orolig också då de andra var så glada, är det sån man ska vara? borde jag inte vara ledsen?  Jag vet inte, men nu var jag ledsen. Jag känner att jag lämnar bakom mig så mycket fint.. ger upp mycket fint!

Väl i Chicago var jag lite gladare! spännande att vara i USA, jag träffade fler utbytesstudenter från sverige, norge och italien bland annat en Carolina som jag kände var supertrevlig! alla har varit supertrevliga ifs!

Framme
Sen när jag väl landat i Orlando och träffade familjen har det bara varit nytt och roligt! Först nu när jag ligger ensam i sängen det är lite läskigt.. tänk att jag ska sova i denhär sängen i över 300 nätter..!
Min familj har en tavla där man kan sätta upp foton där de satt upp de fotona jag skickat till dem, mig och min familj, mig och kompisar, mig då jag dansar, och uppe i vänstra hörnet en bild på mig och Sebastian... Väldigt gulligt gjort, och jag kommer fylla på det med fotton hemmifrån tror jag. Men ja , blev bara lite tufft att se Sebastians ansikte le mot mig på en blid i mitt rum liksom.. ja tänkte inte på honom för en sekund och var lite glad och sen var han här. han fanns här, på en bild på väggen... nu börjar jag gråtan, fan.
Yess då ligger man här första natten och gråter, great.

Nej men allvarligt talat tror jag ja kommer trivas här ! Det känns bra!
Imorgon ska vi gå till min skola och fixa med grejjer! och förhoppningsvis kommer mitt bagage ganska så tidigt så jag får packat upp och så!

Skriver mer imorgon, nu ska jag försöka sova, klockan är 03:00 på natten här.. jag e inte så trött, är typ hyper! klockan är ju 9 på morgonen hemma och jag sov ändå 3 h på flyget hit från Chicago.

Puss och Kram alla! Nu börjar mitt äventyr och bloggen på riktigt känns skönt!
Skriver imorgon igen!=)



/ (något mer amerikanska) Gabriella!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så häftigt så jag tror att jag dör ! Blir lite peppad av det här faktiskt :) Skönt att bagaget kommer så fort, vi fick vänta typ 4 dagar på vårt en gång., Ha en fin dag och lycka till :)

PUSS <3

2008-08-13 @ 09:16:07
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Anonym

YIPPIYEY är det enda jag har att säga för din skull, allt verkar ju skitbra redan! Enyoj. Haha

Pussss! <3

2008-08-13 @ 09:39:23
Postat av: Anton Karlsson

Hej Gabriella! Håller på och läser ikapp från dag 1 nu:) Jag tycker det är så kul detta. Men vi saknar dig här hemma!

puss /Anton @ tjörn

2008-08-17 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0