Brents Limousine!



Precis efter att ha srivit färdigt mitt förra inägg kom Xander och Brent hem i Brents-företags Limousine! Vi fick en provåktur och den va sjuuukt fin ny och stor och nice ! Han kan ta den när han vill så om ja ville dra ihop lite kompisar, eller till min bal eller något så är de bara att låna, när som hellst ! Sjukt kul! Skiitfin va den ! =D
Inte varje torsdageftermiddag man i pjamaskläder och Klor-hår åker omkring i en limousine genom disneylandets egna Celebration-stad!
Nu ska jag sova! lite omtummlad =P
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: aui

haha waaaay fan va fätt:D de e typ en sån min morfar beställer varje gång vi hämtas från flygplatsen i florida å ska åka hem till honom xD de e jävligt kul! man känner sig som en fancylicious å viktig människa. hoho. kul å höra att du har de bra:D Pussåkramiiååå!

2008-08-29 @ 18:58:37
Postat av: aui

waaaay fan va fätt:D! å att du får låna den! de e typ en sån min morfar beställer för å hämta oss på flygplatsen varje gång vi e i florida å ska åka hem till honom xD de e kul som fän! man känner sig som en fancylicious å viktig människa. hoho. skönt å höra att du har de bra:D Pussåkramiiååå!

2008-08-29 @ 19:00:50
Postat av: Amanda

haha vad roligt för dig! jag måste också få åka i den när jag kommer!!!!

pussssssssss

2008-08-30 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0