Allt är så sjukt bra

Hej!
Just nu är ja så sjukt glad över att jag valde att göra detta! allt känns bara jättebra och jag är superglad =D
Dagen var bra, Simmningen var bra, BBQen efter var bra, efter det åkte jag hem en snabbis före jag blev uppringd av e kille på simmningen som bjöd mig på bio, först trodde jag han menade bara han och jag och ja e verkligen inte intresserad, men sen sa han att de va massa mer så de va skönt!
Han, Cory, Noland, Keaton och jag körde dit, vi hängde mest hela kvällen så sjukt sköna killar ! =D Sen kom massa tjejjer och massa killar från skolan som ja kände igen så de va skojj och vi alla kollade bion med världens största popcorn och dricka jag och Keaton delade!
Vi såg "The House Bunny"


Rolig film faktiskt ! vi hade väldigt kul, iaf så ah, allt flöt på och ja hade bara en sjukt härlig kväll ikväll helt enkelt =D
Lär känna massa folk och allt känns bra! Nu är jag dock skittrött klockan är snart 02 am så ja måste sova..!
Har en härlig Löördag framför mig imorgon! Planerat att försöka sola bort mina fula badräcktslinjer!
Hoppas ni har det bra där hemma med!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej gumman!

vad skönt att allt börjar gå bättre för dig och att du är glad att du är där!!

saknar di massor going!

pussåkram!!! <3

2008-08-30 @ 17:26:52
Postat av: Lina

Härligt inlägg Gabban :) Måste säga att jag är lite avundsjuk över att du har pool och kan ligg aoch sola, det gör ingen här ! Det är typ för varmt., Förhoppningsvis blir det mer sånt när det svalnar av lite :)

<3

2008-08-30 @ 18:29:07
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Karin Johansson

Hej darling! Visst var filmen rolig, jag sag den ocksa med ett par jenkare harom veckan! Typsikt amerikanskt slut tyckte jag, eller allt var valdigt amerikanskt over den! Inte sa konstigt kanske... med tanke pa vart vi befinner oss, haha!

Jag gladjs som tusan at att du har det sa braa! Jag borjar skolan nu pa tisdag, skall bli sjukt kul!



Love, Karin!

2008-08-31 @ 05:18:21
URL: http://karinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0