7 dagar kvar!!!

Hej!
Om en vecka sitter jag på ett plan itll USA florida!!!! Herremin skapare!
Sa hejdå till världens bästa kompis Amanda idag.. grät massor efter att hon åkt! huh.. =(

Amanda och jag Korvdejtar klockan 03:00 påväg hem!

Nu är jag i mitt rum, har precis städat och börjat packa lite, känns bra!`
För övrigt fick jag ett par Superfina skor att ha på brölloppet av min mamma ! ( har på mig dem nu! ) har tyvär ingen bild då jag tappat min kamera i vattnet och planerar köpa en ny i USA istället!

De sista dagarna har varit stressade panikslagna men ändå väldigt bra! Amanda och Sebastians Överaskningsavskedsfest var jättelyckad och hur mysig som hellst fram tills "vissa" spydde ner min pappas gamla lägenhet - tack killar!  Men det var mysigt ändå, Tack!

Snart ska jag träffas Sebastian och åka ut till Skärhamn med honom, ska bli supermysigt!
Sebastian<3
Sebastian<3

Skrev klart mitt tal till min syster härromdagen med, känns bra! =)
Förresten fick Lina annabodillina.blogg.se sin placering idag!! Floruda mounds Texas! jätteroligt för henne det verkar super! Och jag har fåt kontackt med Ariella som jag ska flyga med, verkar som en schysst tjejj som kommer nära dallas, hon bloggar också tror jag =) känns skönt att inte resa själv!

Nu måste jag duscha och fixa det sista så jag kan dra iväg sedan! förlåt igen för dålig uppdatering samt röriga snabba inlägg, men mitt liv är sånt nu, Stressigt och Rörigt! Ta mig som jag är!



Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lina

hahah flower mounds pussen ;)

bättre med stressiga inlägg än inga alls ! :)

2008-08-05 @ 15:42:49
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Saknar dig gullet!

2008-08-06 @ 22:09:35
URL: http://wanghult.blogg.se/
Postat av: Karin Johansson

heej vännen! du , vart fpr man tag på blommiga bakrunder, jag bara måste göra om min blogg, den är så grabbig! har du ngt bra tips på vart jag får tag på något i din och linas stil? föresten ..florida låter fantastiskt!! Jag är avis!!

2008-08-07 @ 13:02:53
URL: http://karinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0