13h 30 minuter till planet lyfter

jag gråter, fan i helvetes jävla skit! jag åker inatt, är inte alls laddad, kommer saknan alla så sjukt mycket.
Sov hos Sebastian inatt för sista gången, det var mysigt igårkväll och imorse låg jag och grät mot hans axel.. han följde mig till busshållplatsen vi gick hand i hand dit tysta..
sen stod vi där..
Jag kommer sakna honom så jävla mycket! Det är så orättvist att man ska behöva lämna någon på detta sätt!

Nu är jag ensam hemma efter att ha fixat massa grejjer med pappa, pressent till familjen, godis till barnen, kopiera papper, fixa med pengar..
Det är väldigt ensamt här hemma och jag bara springer omkring och gråter, orkar inte packa, får göra det inatt.
Snart kommer Lina hit och ska sova här med mig min sista natt...

Inte meningen att låta såhär deppig, jag är peppad för att åka! de ska bli kul och skönt att komma iväg!
Men just nu är det bara en sak i hela mig.. Sebastian<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0