Vårglädje!

Heej!

Våra fötter har sparkat av sig stövlarna, vinterjackorna hänger inne och vårjackan på våra axlar, med stora solglasögon eller lättare rayban-modellen glassar vi alla runt en fredag på stan glada med en glass i handen! Våren är här vilket betyder att sommaren är här! 
Och nej detta ska inte bli som en nationellaengelskaprov uppsats om våren ;p

Efter skolan så åkte vi in till kiosken där Julle och william skulle jobba, så kom och gick lite folk, jag och lina stannade och solade hela tiden! massa vårmys! här följer bilder!

image14
Malin Josefine och Hanna står o äter glass utanför kiosken!

image15       

Victor och Philip innan philip blev förvandlad till nerd! har en supersöt bild på det btw! men den sparas:P

image16 
Här är en CP bild på CJ, han står på händer på hans bräda iaf, men den blev typ avklippt aja. de var trevligt iaf! vårigt!

Nu på kvällen har jag varit med mor bror och amanda på hardrock och ätit vilket var mysigt!
Ska somna ganska snart och upp och jobba imorgon, kom gärna förbi!=)

Gabriella


Kommentarer
Postat av: SARA VIOLA

Jag kommer förbi! :)

2008-04-19 @ 00:20:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sarah
Postat av: Julle

årets första riktigt härliga vårdag! och jag spenderade den inne i en stressig och smutsig kiosk... men det var kul att ha gänget sittandes utanför, ännu roligare var det när ni köpte glass av mig :D jag kanske tar en sväng förbi dig idag!
pussar från bullen!

2008-04-19 @ 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0