Sometimes you can´t make it..

Ibland så kommer det över mig.. som en sjö av ångest, ledsamhet och sorg.. ibland lite ilska och panik.
Jag vet inte hur jag kan göra på bästa sätt.. det finns inget bästa sätt.. för hur jag än gör så får jag inte som jag vill, som då jag var glad.
Ledsamheten kommer och går, ibland är det tyngre ibland är det lättare.. senaste timman har varit tung.
Varför?
Jag ångrar inget men önskar det var anorlunda.
frågan är hur jag ska ladda om? hur jag ska komma vidare? hur jag ska bli av med min ledsamhet?
Jag tror ingen har svar på dessaf frågor.. just nu känns de som om de aldirg kommer lösas. jag kommer gå här och tänka hela livet. hjälp mig ladda om, hjälp mig gå vidare!
ville bara dela med mig av min svacka liksom jag ska dela med mig av mitt glada.
Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0