Solande tankar och händelser!

Dagens Outfit : BARBENT!
Underbara sol underbara vår! får mig på så underbart hummör!
Idag är det inget jobb över huvudtaget, jätteskönt! så sen jag slutade skolan 11:40 har jag legat ute och solat samt pluggat och ska snart ut igen, Underbart!


Skövde amanda smsade härromdagen, och we are going to Skövde! Fre-lördag uppe bland våra språkresekompis bor, jag lina och julia beger oss dit! ska bli jättemysigt, ällähur? ;)
Jag och amanda på bilden nedan=) hittade ingen bild på mig och fanny...

image23


Sedan lördag är det Sts möte på Munkebäcksgymnasiet om USA, 3 timmar möte bara prata om att vi faktist SKA åka! okej kommer nog vara fett långtråkigt.. Men jag ludde och lina kommer nog ändå sitta där spänt och lyssna! wow ett år i USA ! det kan ju bli 1 år med sånt väder som de e i sverige nu liksom!.. fast man ska ju inte hoppas för mycket:P

dagens tanke ellr nått
Killar brukar vara okomplicerade enligt min mening. men min mening har på senare tiden ändrats. Killar är komplicerade varelser! De slåss inte om de är sura/ledsna, de säger ingenting itsället och så får man själv gå omkring som et fån och inte fatta något, bara veta at något är fel!  Har hänt mig många gånger med killar ni på senaste, typ med 3 killar!
Skärpning och ta för er och snacka med en istället!


Nu ska jag ut i solen och plugga idrott sen till Dansen!
Ha det super !
Puss


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ser verkligen fram emot att ni ska komma, mina älsklingar!

2008-04-25 @ 08:34:16
URL: http://wanghult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0