Sol, jobb plugghjälp och Usa!

image19
Härliga vårdagar bara dräller förbi!
Idag solade vi alla under långrast såväl EA och då vi kom hem! Lina på bilden ovan var med och vi schtekte hårt!

Imorgon är det jobb från 12-20 kom gärna förbi! Smsade precis lite med sebastian han som spontant hängde med mig i kiosken härromdagen och han ska nog komma förbi imorgon vilket blir trevlig=)

För övrigt har jag pratat med några från MyAcademy idag! och jag är superglad, (lever upp till den naturan jag blivit!) jag ska nämligen få hjälp i matteB och kemiA före mina slutporov samt nationella nu!
Intensiv hjälp från kunnigt folk, så kanske jag kan få mina betyg så jag kan vara nöjd i Usa ändå!

USA - idag kände jag att jag bara ville åka, inte för att komma dit kanske för jag vet att jag inte kommer få det som Jade http://usa.webblogg.se/ (Bra blogg tack för den, började precis läsa den!). Hon har det typ hur bra som hellst, på varmt ställe med bra familj, allt, allt så som jag hoppas men inte kommer få.. :P
Iallafall så längtade jag idag, orkade inte med skolan här, orkade inte med alla ansikten man sett i hur många år som hellst, och livet som man haft nu ett bra tag,ville bara testa på något nytt! och så tänkte jag på Usa och att jag faktist ska åka! Häligt!:D

Godnatt,
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

mahah jag ser ut som en mupp i mina glasögon :D
Jaaop åka ska vi och förhoppningsvis så blir det dundrande underbart :)
Jag hade också kul i lördags!
Pussen

2008-04-21 @ 22:44:58
URL: http://annabodillina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0