Nya tankar!

Hej! Ledsen över min lilla blogg-paus!

Idag vaknade jag upp hos en kompis där det var spa-kväll igårkväll!  Sedan träffade jag Lukas min före detta pojkvän sedan en vecka tillbaka... Ganska exakt faktist ! han gjorde slut 18:50 förra söndagen nu e klockan 18:56 ! så jag har varit singel i en vecka och sex minuter! iaf så träffades vi och de va skönt, blev lite mindre spänt mellan oss som jag upplevde det iaf, så nu kan jag äntligen slappna av och leva samt blogga vidare!

Mer än så har jag inte att berätta idag, ville bara säga att jag är back on track!
Puss
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter alldeles jättebra måste jag säga :) Hoppas du hade det bra igår med! :)

2008-04-13 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0