Myseftermiddagsfredag!

Här ska mysas! precis hemma från skolan har jag morgonrock och tofflor, en stooor mugg tee och desperate housewifes att se fram mot! Har varit en tuff vecka på många sätt... så jag e värd lite slappning!
Ikväll kommer flickorna hit och det blir mys ! trevligt!

hittade för övrigt fin boody idag på gina tricot! inte den på bilden nedan, den e rundare i urringningen och inte så låg i ryggen ( bra så kan man ha bh! ) en sån som alla har på dansen, fiin! men jag vet inte vilken färg jag vill ha, svart e lite tråkigt + att jag har en body som e svart - linnebody dock...
gul, orange, blå, grå vit, grön ? vad tror ni? kan va kul med färg maybe...!

image7

Adios Caracolas!


Kommentarer
Postat av: Julia

haha sammanträffande! jag köpte exakt en sån där igår! utan att testa den dock, och upptäckte när jag kom hem att den var alldeles för tajt och bh-banden syntes och nej, den var inte fin. men om den sitter bra på dig tycker jag du ska köpa en rosa! :)

2008-04-06 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0