Lite ensam städning med skövdeinflytande och photoshootklädval

Holacaracolas
gårdagen var mysig, härligt att vara med mina tjejjkompisar. Nu har de som sov här åkt till sina olika håll, pojkvänner, kompisar, föräldrar. Och jag är kvar här med lite disk och annat trevligt, inte så mycket dock så de e ju skönt.. blev väldigt tomt när alla gick.

Min kompis Fanny från skövde från min språkresa till spanien förra sommaren är å hällsar på på sveriges framsida idag, så jag ska snart in till stan och träffa henne, vilket ska bli trevligt.  kanske köpa bodyn?

Men imorgon är jag lite mer sysselsatt för på förmiddagen så ska jag och mina 4 godingar på photoshoot! ska bli stylade och ta modelbilder=) Kläder får man stå för själv dock, så ah.. vad ska jag ha på mig ? tre ombyten måste jag bestämma mig för! hela min gaderob kommer ligga på golvet ikväll! eller ahh det gör den redan.. men men, den ska upp nu!

Nu är det undanplockning o hög cheer-up-musik som gäller! inget deppande här inte !

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: :)

Åh vad roligt det där med photoshooten! Vart gör ni det någonstans?

2008-04-05 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0