Kiosken!

Dagen började med engelskanationella proven som för alla andra 91or i sverige! lite coolt att alla har det samtidigt ändå! det gick inte så bra men men.. engelska har aldrig varit min starka sida mitt utbytesår får hjälpa mig där !
Sen var det Biiptest, med min sjuka hals! jag hoppade av då de började snurra i huvudet och jag kände mig för sjuk för att fortsätta (dålig borfröklaring men sann!) 8.8 blev det.. men men bättre nästa friska gång!


Från 12:40 till 20:00 spenderades denna dag i Underbara kiosken!=D  Jag sommarjobbar nämligen i glass-kiosk och jobbade idag i soliga göteborg! Fick massor med besök, Aurora, William, Victor och hans tjejj, Amanda, Amandas mormor och Mimmi samt Sebastian från vickans tjejjmiddag tittade förbi en bra stund! han hjälpte att diska också! Tack sebbe! väldigt roligt att lära känna honom bara sådär, har liksom träffat honom en gång innan men vi hade riktigt nice i kiosken, go kille! =)
image12
 
Kom förbi så kanske ni får denna skapelse, mjukglass med kulörtströssel jummy! ;) ( jag åt en sån idag .. hihi!)

Så, nu har jag bara samhällstenta om sveriges välfärd kvar att skriva, huh! Amanda bor ju här med vilket är mycket mysigt!=) Hon har fått vara ute mig hela dagen stackarn.. eller kanske kul för henne, (hennes blogg. www.amandaahstrands.blogg.se)

Så en 500kr rikare, mkt trött men glad gabriella säger godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0