Ironi är bra

heej bloggen!
Denna helg var inte min bästa, pojkvännen (jag hade?) är på villovägar kort sagt, han förstår väll inte sitt eget bästa ? eller vad är det man "ska ha" för inställning? Det vore att ljuga att säga att jag inte är ledsen, men jag kämpar på iaf, för att inte deppa ihop totalt. Mycket med hjälp av mina vänner, framförallt Amanda o Aurora(o ludde under söndag-natten) tack!

Idag var jag och fikade ( köppte Ben&Jerrys och satte oss i slottskogen hah) med Lina Julia Martina Aurora o CJ, mycket mysigt ! så härligt vårväder och allt var bara bra typ.. de va skönt!
image3
 
Typ som så skönt de var då denna bild va tagen, första vårfikan utomhus!

Ikväll är det desperate housewife 3 sesong boxen ja lånat av amanda som underhållning, efter att jag läst skönlitteratur bestående av "mattematikboken3000"
mitt liv är underbart .
ironi är bra.

1 april idag btw, inte hört något, sååå trist, vart tar traditionerna och kreativiteten vägen?
 Gabriella

Kommentarer
Postat av: Julle

vad väljer man; desperate housewives eller mattebok...? vad väljer gabriella... vad väljer en naturare... vad väljer en samhällare... äh fan jag ska sluta om naturare!

2008-04-03 @ 21:18:44
Postat av: Julle

vad väljer man; desperate housewives eller mattebok...? vad väljer gabriella... vad väljer en naturare... vad väljer en samhällare... äh fan jag ska sluta tjata om naturare!

2008-04-03 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0