Horoskop som stämmer!


image11


Hejhej!
Nej jag har inte gått ner 10 kilo, och nej jag bantar inte!
Men jag hittade en sida med horoskop som jag läste igenom, (och jag är våg) helt sjukt vad de käns som om de kommer stämma ändå !? kollal här bara!
Det är om de kommande året:



arbeteekonomi
Det blir en intressant start på 2008. Du råkar ut för en händelse som helt förändrar ditt sätt att se på arbetet.( Mitt år i usa antagligen!)  Du kommer att mogna under året och det hjälper dig att hitta rätt i karriären( jag kanske är samhällare ändå?) . När det gäller ekonomin ska du vara försiktig med alla former av investeringar i april, augusti och november.


karlekrelationer
Du har förändrats under 2007 och är nu en mycket tryggare människa(har haft lukas, så de kanske stämmer då). Din nya självsäkerhet gör dig väldigt attraktiv (grr!!) och du kan räkna med en hel del inviter under början av året(lukas gjorde slut och inviter har nog börjat blomstra fram så smått...;). Tyvärr är du inte upplagd för en flirt (kanske sant.. ). Du vill ha en permanent relation ( TVEK!) , men det får vänta till i slutet på året. ( då jag lärt känna en superhet amerikanare! sure!)


halsaskonhet
2008 ser ut att bli ett träningsår. Du lyckas äntligen förverkliga några av dina nyårslöften. (jag har redan börjat! dietar och har varit ute och sprungit det senaste!.. i usa blir de nog massa träning med liksom! hade bara ett nyårslöfte att inte börja röka eller testa droger i usa, och de håller jag väll då! bra det!)


resor
Om du planerar att resa bort under året ska du satsa på mars. Då kommer du att kunna vara ledig utan att känna dåligt samvete för jobbet. (okej.. ja kommer åka hela året typ bl.a. mars!)


boende
Det blir ett intressant år där du mycket väl kan flytta både en och två gånger.  (med andra ord, jag kommer byta familj från min egen, till usa, till en ny i usa sen bo där förhoppningsvis!)



Okej jag erkänner, jag är patetisk men det stämde verkligen! läskigt!
undra om någon jävel orkade läsa:P
aja
Amanda kommer snart och borde skriva samhällsarbetet, sen dansen idag ! wehoo!

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag läste ! och joo, vissa delar var läskiga ! Fast det stog faktiskt att du kan flytta "både en och två" gånger = det kan gå bra i första familjen med! :)

2008-04-16 @ 17:50:16
URL: http://annabodillina.blogg.se
Postat av: Lina

HA HA HA läste precis din kommentar i Sara-usa bloggen :D Gav mej ett långt skratt åt att du är så Gabbieig :)

2008-04-16 @ 18:07:01
URL: http://annabodillina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0