Helgen i bilder!

Hej käraste blogg!
Sorry för dålig uppdatering!
Istället för att skriva världens längsta inlägg om hela min missade tid så kommer här helgen i bilder!


Fredagkvällen -Skövde!
image24   image26

     image27    image28

Tåget togs upp till skövde där vi har våra gamla språkresekompisar. kvällen bestod av : Amanda, Fanny, Fondy, Fanny, Rambo, Fotboll, Samt massa spanienminnen och ett härligt återseende! mycket härlig men lite för kort vistelse i skövde! tack amana!


Lördagkväll - skärhamn
image29

Efter 2 timmars resa var jag ute bland åkrar, klippor, vita sommarstugor, bönder, havet i skärhamn! Middag hemma hos sebastian (mitten) med Sofia (vänster) och Vickan (som är supersmal och snygg!
anti-kolhydratstjejjen! till höger) och några andra skärhamnsbor. Nice nice! (bild tagen från annat tillfälle)

Söndag - Sts + dans!

image30

Jag har en Sts tröjja på mig - panik! Vi var på möte idag från13-16 om utbytesstudentåret. herre min skapare vart ska jag ta vägen! ? .. eller ah USA såklart! Men shit. det blev verklighet då man satt där , jag ska verkligen åka!
Ludde Lina och förvänande men sant MaxH från högstaideklassen satt vid min sida i stora aulasalen och lyssnade på sts-folk som pratade... käns skönt att jag inte åker själv. men det blev så tydligt idag ATT jag åker, det är SANNING.! Men jag blev bara helt glad i hela kroppen! det kommer bli superkul!
Den fula tröjjan jag har på ska matchas med en Gul sts ryggsäck på avresedagen till USA. jag har liksom haft på mig den tröjjan jag ska ha på mig! verkligen den tröjjan! Nej jag är inte galen bara lite chockad! jag ska åka! wehooo!=D


image32

Från 16 -  18 var det dans! Helt underbart! ChaCha Ruma & Jive! det börjar närma sig vår första tävling nu! bara 6 dagar kvar! Nervöst ser jag fram mot det jättemycket! ska bli jättekul verkligen! Måste börja fixa med hur jag ska ha ha hår och smink och sådant! Köpa hudfärgade strumpbyxor måste jag göra med! Jaa va kul det ska bli!
David min partner är laddad också! det kommer bli Super!=D

Ha det så bra alla!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Julle

härlig helg! :D
och rambo kan sin bästa fotopose...

2008-04-28 @ 09:02:56
Postat av: Lina

hah din helg låter finfin ju :)

2008-04-29 @ 00:34:35
URL: http://annabodillina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0