Godnatt

Ciao
Sov skitdåligt i natt, 5h där ja ändå bara vände och vred, tänkte på livet, usa, pojkar, kompisar, familjen, skolan.. lyssnade på Cry med Rihanna och allt vara bara lite ledsamt.

Men morgonen kom och solen med dem ! 11:30 stod jag i kiosken där både Sofia och Sara kom och hälsade på! supermysigt flickor!
Dessutom kom Ludde och mor förbi, samt dubbla lärare från skolan.  Väldigt mysigt att träffa Darja - jobb kompis igen.
Det är någonting med den tjejjen, hon har alltid pojkvän och minst en kille utöver pojkvännen på G, alla killar kolla på henne, alltid har hon massa killgrejjer att berätta om ! så härligt bara! äntligen en tjejj som playar killar ! I like!

Nu ligger jag hos Lina med våra bröder som vi passar denna lördagkväll, lite segt!
Lägger upp en bild på mig och lina här från i sommras då vi var ute på hennes land i Onsala med alla språkresekompisarna! saknar dem!
Lina ska också till USA nästa år.. spännande! annabodillina.blogg.se heter hennes utbytesstudents-blogg!

Men nu ska vi prata om våra singelliv o alla boys där ute som flirtar, bangar, langar, datear, smsar, inte smsar, dumpar, gillar, kysser, kramar, spanar, raggar, posar, ahh och allt annat de gör!

Godnajt!

Ps. Jobbar imorgon mellan 11:00- 15.00 sen är det dans 16:00 till 18:45 sedan personalmöte 19:30 och sen packa och sova! Full fart är de bästa för mig men ska försöka mig på ett godnattinlägg iaf!


iimage18a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0