Glasssssstresssss!


image22

Lite häfig bild  min lillebror tog på mig då vi var påväg hem till Lina i Lördags=)

Dagens Schema:
06:45 klockan ringer, upp duscha äta, ah ni vet.
08:15 Matte sal 14
09:15 skoldagen slut, sola på altanen på skolan
10:00 Brandlarm som stör i min solning/pluggning!
10:30 Bamba, sallad+ knäckebrödsätning
11:20 öppnar jag Glasskiosken med 9.5 härligt soliga men stressiga timmar framför mig!
20:45 stänga kiosken drygt 600 kronor rikare!
21:14 in på facebook, mailen, bilddagboken samt bloggen istället för att göra spanskaläxan som jag glömt i skolan.

Hektiskt stressigt, egentligen inte gjort så mycket men kiosken är stressig och ahh de har bara varit fullt upp idag!
Lina jobbade med mig lite, Kristina me kompisar, Victor med mamma och Sebastian kom förbi och hälsade på mig! tack tack!=)

Har inte så mycket att skriva, vill faktist bara sova... ! Men ha det så bra!
Puss&Kram

Ps. lyssnar på Come As You Are - Jaci Velasques! Underbar Rumbalåt!

Kommentarer
Postat av: Lina

:) Låter som en bra dag ändå,
vad länge du hade öppet!
sov gott!

2008-04-22 @ 21:42:31
URL: http://annabodillina.blogg.se
Postat av: julle

vilken fräck bild!!

2008-04-24 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0