En överraskande idrottslektion!

Godmorgon
Vaknade vid 06:00 vilket får mig att känna mig som en gammal tant! iaf tänkte jag bara ge Mr. Å lite beröm för vår idrottslektion i fredags! Snacka om att bjuda på sig själv! Vi hade dans typ och så skulle halva klassen göra en dans och halva en och sen skulle vi ha en battle om vem som gjorde den bästa.
Vi bestämde oss för att Mr.Å skulle ta sista minuten på vårt nr o "göra något" vilket slutar i total dans/stripp uppvisning, han verkligen körde! Borde finnas fler som bjuder så på sig själva! näh, bra kap där Stina!
Så människor, bjud mer på er själva!

Nu ska det upp och hoppas klockan är 09:40 och lina  kom precis in med världens hår, undra vem hon tänkt på, en viss fransman kanske? ;)

Ha en härlig dag i solen och ät mycket glass!
Puss&Kram
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

maaah jag hade inte världens hår ! .. :@

2008-04-20 @ 23:29:21
URL: http://annabodillina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0