"Ankor är bra djur"

image6

Dagens djur!
Ankan som var med på min o victors promenad, jättefin och inte alls människoskygg! mycket trevlig anka måste jag säga! Egentligen tycker jag inte om djur så mycket, asså de kan väll va söta och allt men jag är rädd!
De är så opålitliga och kan göra en illa.. lömska saker! Goa att äta dock!
På tal om att äta djur ! en av mina vänner har blivit vegeterian! hon tycker synd om djuern, jag hade aldrig pallat, men en elouge till henne!!

Matteprovet idag gick bra också - lättnad!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Julle

haha bra gabban, banga dagens outfit och kör på dagens djur istället :) imorgon hoppas jag på jordekorren!

2008-04-03 @ 21:21:19
Postat av: Lina

hahah ren kärlek

2008-04-07 @ 11:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0